5 stycznia 2015

PODSUMOWANIE WYDARZEŃ I WPISÓW Z 2014 ROKU

11:19

Share it Please
Witajcie!

Ten post to podsumowanie tego, co wydarzyło się w naszym życiu blogowym i nieblogowym w minionym roku a wydarzyło się naprawdę wiele, bo to był bardzo dobry rok. Mam nadzieję, że dla Was również : )


Rok 2014 był dla nas bardzo pracowity, ale w tym poście będę go rozpatrywać jedynie z mojej perspektywy tzn. Beciowej :)

Początek roku był dość spokojny, ale  wraz z upływem czasu wszystko zaczęło nabierać prędkości.



Na początek zacznijmy od mojej pracy dyplomowej, której starałam poświęcić się w pełni. Zagadnienie, którego się podjęłam dotyczyło zaburzeń odżywiania.
Poniżej malutki zrzut kawałka spisu treści dla uwiarygodnienia : D



Pisanie pracy zajęło mi trochę, ale koniec końców udało mi się ukończyć CM UJ i we wrześniu zostałam magistrem Dietetyki : )
Na blogu pojawiły się teksty o roli dietetyka w leczeniu zaburzeń odżywiania:
-tekst 1
-tekst 2

Rok 2014 był dla mnie rokiem aktywności fizycznej. W swoje 25 urodziny, czyli 9 stycznia kupiłam karnet na siłownie i tak rozpoczęła się moja przygoda : D





Byłam wierna do końca krakowskiemu Platinium : )


Nadeszła wiosna a wraz z nią nowe pomysły i możliwości. Wraz z Anią ze Zdrowy Nawyk zajęłyśmy się kampanią skierowaną do studentów. Dotyczyła ona zdrowego odżywiania- Studencie- czy wiesz, co jesz?!?!

W zakres naszych działań wchodziła konsultacja dietetyczna, konsultacja z trenerem personalnym oraz coaching. 






Kolejne miesiące były równie intensywne. Dogłębnie zgłębiałam tajniki enologii oraz brałam udział w licznych warsztatach kulinarnych i fotograficznych.











No i oczywiście brałam udział w Małopolskim Festiwalu Smaku.

W tzw. międzyczasie przyszedł czas na przyjemności : )


I na rozpoczęcie bardzo przyjemnej przygody z bieganiem, która trwa od sierpnia nieustannie : )



No i przyszedł czas na kolejne zmiany, czyli przeprowadzkę do Warszawy!!





No i dalsze przygody z bieganiem : )







Ale i na ciekawą pracę w cateringu dietetycznym : )



W grudniu tego roku byłam prelegentką na  Interdyscyplinarnej Konferencji ZABURZENIA ODŻYWIANIA SIĘ. Mówiłam o pregoreksji. Prezentację możecie zobaczyć tu.



No i w grudniu również wyszła książka, którą współtworzyłam!! :)
Kupić ją  można tu : )





No i to chyba tyle z grubsza. Działo się dużo, było intensywnie, ale tak jak lubię. W 2014 roku napisałam jeszcze artykuły do Food Forum, Magazynu Obsesje i udzieliłam kilku komentarzy do tekstów żywieniowych.

Mam nadzieję, że Wasz rok był udany a kolejny będzie jeszcze lepszy :)

Pozdrawiam Was,
Beata