6 stycznia 2015

MAKARON BEZGLUTENOWY Z ROSZPONKĄ I RUKOLĄ

13:09

Share it Please
Witajcie!

Nowy rok, nowe postanowienia, nowe pomysły. Choć zbytnio nie uznaje noworocznych postanowień, bo wychodzę z założenia, że każda pora jest dobra by coś zacząć, zmienić. Jednak w tym roku przyznaję, że też wymyśliłam sobie noworoczny plan, nie będę zdradzać o co chodzi, ale jeśli wszystko pójdzie tak jak zaplanowałam, to pod koniec roku Was o tym poinformuję. Trzymajcie kciuki za moją wytrwałość! :D A teraz wisienka na torcie, czyli przepis !




Makaron bezglutenowy z roszponką i rukolą (porcja dla 2- 3 osób)

- około 1/3 opakowania rukoli (moje miało około 125 g)
-około 1/3 opakowania roszponki (moje miało około 125 g)
- 2 mandarynki
- 1 czerwona papryka
- kilka czarnych oliwek
- sos winegret (3 łyżki oliwy, łyżeczka musztardy, łyżeczka octu winnego, łyżeczka miodu - najlepiej zrobić to w szczelnym opakowaniu i dynamicznie wstrząsając do momentu połączenia się składników)
- 100 g makaronu bezglutenowego (można zastąpić pełnoziarnistym itp.)


1. Makaron gotujemy według instrukcji z opakowania.
2. W misce umieszczamy rukolę, roszponkę, pokrojoną w kostkę paprykę, mandarynkę oraz oliwki. Wszystko polewamy przygotowanym wcześniej sosem winegret - mieszamy.
3. Na talerzu układamy część makaronu, a na nim sałatkę. I gotowe!

Szybko i smacznie :D








Pozdrawiam Was,
Patrycja