29 grudnia 2014

OGÓLNOPOLSKA INTERDYSCYPLINARNA KONFERENCJA ZABURZENIA ODŻYWIANIA SIĘ - RELACJA

11:13

Share it Please
Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was post z krótką relacją z konferencji, która odbyła się 
7 grudnia 2014 r.. Miałam wielką przyjemność być na niej prelegentką, dlatego też postanowiłam zrobić Wam małe streszczenie mojego wystąpienia.




Na początek chciałabym podziękować organizatorkom- Paulinie i Dominice za zaproszenie. Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w tym wydarzeniu.

Organizatorem konferencji było Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland, wydarzenie odbywało się na terenie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na ul.Trojdena [oczywiście byłam tam po raz pierwszy i na samym wstępie, by tradycji stało się zadość musiałam się zgubić].


Treści, które zostały poruszone na konferencji były niezmiernie ciekawe, dlatego bardzo się cieszę, że mogłam być na prawie całej konferencji, co w moim przypadku nie jest takie oczywiste z racji pracy, którą wykonuje. 
Słuchacze mogli usłyszeć m.in. o:

https://zaburzeniaodzywiania.wum.edu.pl/program-konferencji

Z racji pisania pracy dyplomowej w temacie zaburzeń odżywiania większość zagadnień była mi bardzo bliska i znana. Z kolei, z racji ukończenia  jeszcze jednego kierunku studiów, bardzo ciekawy dla mnie był temat o oszukanej tożsamości, gdyż wpisywał się również w krąg zagadnień, które mnie bardzo interesują.

Ale przejdziemy już do mojej prezentacji, bo zaraz muszę uciekać do pracy :)

Jak już pewnie się domyśliliście mówiłam o pregoreksji, trochę zjadł mnie stres i nie powiedziałam wszystkiego, co chciałam, ale mam nadzieję, że chociaż wyjaśniłam istotę zaburzenia.

Kiedyś na naszym blogu pojawił się tekst na ten temat, dlatego na początek odsyłam do niego a zaraz po nim do prezentacji :)

Link do tekstu: klik

Swoją prezentację przygotowałam w Prezi.com, więc każdy z Was powinien mieć do niej dostęp po kliknięciu w link: klik. 
Oczywiście są to jedynie slajdy, które nie zastąpią tekstu, ale są na nich najważniejsze informacje.

W razie pytań do prezentacji i nie tylko zapraszam serdecznie do kontaktu- kliknij tutaj :)

Pozdrawiam Was,
Beata