25 października 2014

SEREK KOPERKOWY

10:15

Share it Please
Witajcie
w weekend ! Z radości powtórzę to jeszcze raz – weekend :D. Strasznie mnie to cieszy, bo pierwszy raz od dwóch tygodni mogłam porządnie wyspać się i nie musiałam nastawiać budzika na 5 rano :D A dodatkowo bardzo mnie cieszy zainteresowanie koperkowym serkiem. Myślę, że na naszym blogu powinno pojawiać się więcej takich propozycji, dlatego postaramy się z Becią to zmienić :D A teraz może już przejdę do meritum - przepis należy do tych prostych i szybkich , więc nikt nie powinien mieć z nim problemu.




KREM KOPERKOWY
- mały pęczek koperku
- 100g twarogu chudego/półtłustego
- 3 łyżki jogurtu naturalnego
- ząbek czosnku
- szczypta soli
- pieprz
- ewentualnie odrobina oliwy z oliwek 

Do blendera wkładamy twaróg, jogurt, świeżo wyciśnięty ząbek czosnku i przyprawy (sól, pieprz, ewentualnie odrobinę oliwy z oliwek dla smaku). Wszystko miksujemy, by wstępnie połączyć ze sobą składniki,  na sam koniec dodajemy koperek (ja oderwałam tylko łodyżki, nie kroiłam go).  Miksujemy do momentu uzyskania gładkiej masy, jeśli krem wyjdzie za gęsty można dodać jeszcze trochę jogurtu. Gotowe !!! Prawda, że prosty i szybki ? :D

Pozdrawiam Was,

Patrycja