5 października 2014

KREM TWAROGOWY Z AVOCADO

08:54

Share it Please
Witajcie,
w ten słoneczny, niedzielny poranek. Pogoda za moim warszawskim oknem zachęca wręcz do długich spacerów, jednak ja ten dzień chyba spędzę w łóżku, może ciepła herbatka postawi mnie na nogi. Wczoraj obiecywałam na FB przepisy i słowa dotrzymuję. Zacznę od tego najłatwiejszego, chociaż poprawniej byłoby powiedzieć najszybszego, bo jego przygotowanie zajmuje mniej niż ugotowanie wody w czajniku – taki żarcik o poranku :D Zapraszam.



Krem twarogowy z Avocado
(z podanych składników wychodzi średnie pudełeczko kremu, na pewno starczy na kilkaaa śniadań :P)

- twaróg półtłusty 200 g
- połowa średniego Avocado
- świeżo wyciśnięty ząbek czosnku
- trzy łyżki jogurtu naturalnego
- szczypta soli
- ewentualnie odrobina mleka

Jak już wcześniej pisałam - jest to jeden z najszybszych i najprostszych przepisów naszego bloga. Wystarczy wszystkie składniki umieścić w blenderze tj. twaróg, Avocado, czosnek, jogurt. Nie zapominając o szczypcie soli do smaku i miksować do momentu uzyskania gładkiej masy. Jeśli zajdzie taka konieczność i nasz mikser będzie miał trudności z połączeniem owych składników, można dodać trochę mleka, to na pewno ułatwi mu pracę :D

Mówiłam, że będzie szybko i smacznie!



Pozdrawiam Was i życzę smacznego,

Patrycja