6 października 2014

KANAPECZKI Z AVOCADO

10:00

Share it Please
Witajcie!
Nastał czas na kolejną propozycję „odchudzonej”, imprezowej przekąski. Tym razem postanowiłam zrobić coś w rodzaju kanapeczki z kremem twarogowym z avocado -  o którym swoją drogą jest ostatnio pisałam na blogu. Zapraszam :D


„Kanapeczka” z kremem twarogowym z avocado (około 18  gotowych kanapeczek)
- krem twarogowy z avocado – przepis tutaj
- 2 jajka
- łyżka mąki pszennej (najlepiej jakby była pełnoziarnista)
- szczypta soli
- pieprz

11) Na samym początku rozdzielamy białka od żółtek i te pierwsze ubijamy na sztywną pianę z dodatkiem szczypty soli. Następnie dodajemy łyżkę mąki, żółtka i odrobinę pieprzu - wszystko delikatnie mieszamy, by dobrze połączyć ze sobą składniki.
2
  2) Nagrzewamy patelnię i smażymy małe omleciki – około łyżki ciasta na jeden, uwieczniłam to na zdjęciu.

     Ja smażyłam omleciki bez tłuszczu, jeśli nie posiadacie patelni teflonowej, możecie
     skorzystać z oleju lub piekarnika. Na jedną kanapeczkę składają się 2 omleciki, które przekładamy kremem twarogowym z Avocado lub innym, 
     jak np. pomidorowym – przepis tutaj.

Gotowe! Udanej imprezy !





PS. Przepraszam za jakość zdjęć, ale podczas przeprowadzki zapomniałam bardzo ważnej części aparatu – karty i niestety póki co, posiłkuję się tabletem :D

Pozdrawiam Was,
Patrycja