23 maja 2014

MIX SAŁAT z KREWETKAMI

12:11

Share it Please
Witajcie!
Obiecałam wczoraj przepis na typowo wiosenną sałatę i oczywiście słowa dotrzymuję. Idealnie sprawdzi się jako dodatek do obiadu lub kolację,  poza tym jest bardzo lekka a przy tych upałach, niewskazane jest jedzenie ciężkich potraw :D



Mix sałatowy z krewetkami (około 3 porcje)
- około 100 g krewetek koktajlowych
- 2 pomidory
- ogórek
- mix sałat, ja kupiłam 3 rodzaje sałat w doniczce w Lidlu – chwaliłam się na blogu :D
- winegret (musztarda, miód, ocet winny, oliwa)
- około łyżeczki oliwy do krewetek


1.     Wszystkie warzywa oraz krewetki przed przygotowaniem oczywiście myjemy. Zasady higieny w mojej kuchni muszą być zachowane. Do porwanej sałaty dodajemy pomidory pokrojone w kostkę i nieobranego ogórka w formie półtalarków.

2.    Krewetki wrzucamy na rozgrzaną oliwę, ja użyłam smakowej z pomidorów suszonych, aczkolwiek można użyć masła z dodatkiem świeżo wyciśniętego czosnku - będą smakowały równie dobrze. Smażymy je do momentu zarumienienia.

3.    Przygotowany winegret dodajemy do warzyw i mieszamy, a na samym końcu posypujemy sałatę krewetkami.

Szybko i zdrowo!

SMACZNEGO!




Pozdrawiam Was, 
Patrycja