26 listopada 2013

LŻEJSI NA ŚWIĘTA

06:47

Share it Please
Witajcie!

Jak zapowiadałam w zeszłym tygodniu postanowiłam ułożyć dla Was kilka jadłospisów, na których możecie się wzorować komponując własną dietę.

Jadłospis ułożyłam na 1600 kcal z podziałem na 5 posiłków. Przeznaczony jest dla osób zdrowych, które chcą zredukować swoją masę ciała. Nie będzie idealny dla każdego, gdyż różnimy się od siebie zapotrzebowaniem na energię i inne składniki odżywcze. Jednak uważam, że 1600 kcal jest optymalne dla osoby, która ma siedzący tryb pracy i ćwiczy około 3 razy w tygodniu. 
Jeśli zaliczasz się do aktywniejszych osób, pracujesz fizycznie lub jedno i drugie to dietę trzeba zmodyfikować i zwiększyć jej kaloryczność. Przecież nie chodzi nam o szybki efekt jo-jo, ale o trwałą redukcję masy ciała.

JAK DOSTAĆ JADŁOSPIS?

Ze względu na to, że chciałabym żeby jadłospis trafiał do osób, które będą wiedziały jak go wykorzystywać i zrobią z tego jakiś pożytek to postanowiłam utworzyć wydarzenie na FB, gdzie możecie się dodać a ja codziennie będę publikować dla Was jadłospis na kolejny dzień. Myślę, że wstępnie wrzucę ich 7, czyli na cały tydzień.
Jeśli nie macie FB a chcecie wziąć udział w akcji, to zapraszam do kontaktu mailowego : ) 

Link do wydarzenia: klik


Pozdrawiam Was,
Beata