22 sierpnia 2013

MOJE ULUBIONE BLOGI I STRONY

10:39

Share it Please
Witajcie!

Nie mam na blogu listy ulubionych stron, więc pomyślałam sobie, że to będzie dobry pretekst do tego, aby co jakiś czas przygotowywać Wam zestawienie z moimi ulubionymi blogami i stronami. Być może dzięki niemu uda Wam się poznać nowe blogi a może Wy polecicie mi swoje ulubione?

Kolejność wymienianych przeze mnie blogów/stron jest kompletnie przypadkowa i nie sugerujcie się nią.


Nie jest łatwo wybrać tylko kilka blogów, które mi się najbardziej podobają, bo jest ich naprawdę mnóstwo. Każdy blog to swojego rodzaju indywidualność, często utożsamia cechy osobowościowe autora, przez co nie traktuję ich już jako puste strony internetowe, ale bardziej jako osoby : )

Jak już pisałam wyżej kolejność jest całkowicie nieistotna, bo wszystkie te blogi/strony lubię tak samo mocno i równie często tam zaglądam. 

Na pierwszy ogień idzie oczywiście Pora coś Zjeść, czyli blog kulinarny Ady i Mateusza. 

Adres bloga: KLIK
Profil na fbKLIK

Już na samym początku muszę Wam się przyznać, że znacznie częściej niż czytaniem postów zajmuję się oglądaniem zdjęć. Ada jest świetnym fotografem i jej zdjęcia jedzenia sprawiają, że mam ochotę na wszystko, co tam zobaczę.
Z Adą i Mateuszem znamy się osobiście właśnie dzięki działalności blogowej. Poznawanie osób o podobnych zainteresowaniach to na pewno jeden z pozytywów blogowania.
Pora Coś Zjeść na pewno jest Wam znany, ale jeśli nie, to zapraszam na ich bloga i profil na fb.

Kolejny blog prowadzi Justyna, szerszej publiczności znana jako Popłyń z Wisłą.

Adres blogaKLIK
Profil na fb: KLIK

Ten blog to połączenie tematyki fitnessu z kuchnią. Znajdziecie tam inspiracje do ćwiczeń, pomysły na zdrowe jedzenie, ale nie tylko. Justyna studiuje dietetykę, więc sporo na tym blogu również specjalistycznej wiedzy w zakresie odżywiania i żywienia. Zajrzyjcie do niej koniecznie, na pewno nie pożałujecie.

O kolejnym blogu pisałam już dzisiaj na moim profilu. To blog Agaty, znany jako Wiedźmia Chatka.

Adres bloga: KLIK
Profil na fb: KLIK

Śledzę go głównie za inspiracje i za przepisy odmienne od moich. Od Agaty na pewno nie wyjdziecie głodni, poza tym to kolejny blog prowadzony przez dietetyka. Odwiedźcie go a na pewno nie pożałujecie.

Kolejny blog to miejsce skąd czerpię inspiracje na dania wegańskie- Vege z Miłością

Adres bloga: KLIK
Profil na FbKLIK

Na blogu znajdziecie przepisy na najróżniejsze smakołyki, począwszy od chlebów i bułeczek po wegańskie mleka, śmietany sery. Autorki lubią przygotowywać wiele produktów od podstaw jak np. tofu, które miałam już przyjemność wypróbować. Zapraszam serdecznie do odwiedzenia tego bloga, nawet jeśli nie jesteście fanami kuchni roślinnej to te zdjęcia potraw powinny Was przekonać do ich spróbowania!

Kolejny blog jest mi bliski ze względu na tematykę, która mnie bardzo interesuje - Psychodietetyka z czerwienią na ustach.

Adres bloga:KLIK
Profil na fb: KLIK

Blog Martyny jest Wam na pewno bardzo dobrze znany, bo podejmuje bardzo ważne w obecnych czasach tematy. Szczególnie interesujące dla osób, którym zdrowe odżywianie i życie jest bliskie. Znajdziecie tam wiele interesujących artykułów, które odpowiedzą na obecnie dość często stawiane pytania a na profil Psychodietetyki na fb zainteresuje Was na pewno ciekawymi grafikami, przykładami i tematami do dyskusji. Zajrzyjcie tam jeśli jeszcze nie byliście!

Na koniec jeszcze jeden blog o tematyce żywieniowej - Pozytywne Żywienie.

Adres bloga: KLIK
Profil fb: KLIK

Do zajrzenia na tego bloga skłoniła mnie radosna twarz autorki. Bił od Niej taki optymizm i ciepło, że nie mogłabym nie zajrzeć na jej stronę a jak już zajrzałam, to i zostałam. Pozytywne Żywienie to zbiór artykułów o szeroko pojętej tematyce żywieniowej, znajdziecie tu zarówno przepisy, jak i osobne rubryki dla kobiety, mężczyzny oraz coś dla młodych man. Jeśli jeszcze nie znacie tego bloga, to zajrzyjcie koniecznie!

Kończąc chciałabym Wam jeszcze polecić dwie strony, z których bardzo często korzystam. Są pewnie już Wam dobrze znane, a jak nie, to nadróbcie straty.

Pierwsza strona, której używam bardzo bardzo często to coś w rodzaju internetowego albumu wag i miar różnych potraw. Mam na myśli Ile waży, jest to świetna strona, dzięki której dowiecie się jakiej wielkości powinna być standardowa porcja danego produktu i sprawdzicie ile kcal dostarczyliście sobie zjadając np. 2 kawałki pizzy : )

Drugiej strony używam gdy analizuję składy produktów. Pisałam Wam już o niej. Na Food-info znajdziecie informacje o substancjach odżywczych, produktach żywnościowych, składnikach produktów żywnościowych, kodach numerycznych E itd.

To już koniec tego zestawienia, pewnie niebawem ukaże się aktualizacja : ) 
A Wy jakie blogi odwiedzacie najczęściej?

Pozdrawiam Was,
Beata