2 czerwca 2013

LATTE ART, CZYLI MISTRZOSTWA BARISTÓW

09:00

Share it Please
Witajcie!

Dziś mam dla Was post z cyklu relacji z miejsc i wydarzeń, w których miałam okazję uczestniczyć.
Wczoraj z Adą z Pora Coś Zjeść poszłyśmy do FORUM PRZESTRZENIE, żeby zobaczyć na własne oczy starcie najlepszych baristów w Polsce. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej, to czytajcie dalej : )


FORUM PRZESTRZENIE to nowe miejsce na mapie Krakowa, otwarte zostało wiosną tego roku w miejscu starego hotelu mieszczącego się tuż przy Wiśle. Pomimo, że miejsce jest nowe, to  już zdążyło zrzeszyć sobie sporą ilość klientów, w tym i mnie.

Jak sama nazwa mówi jest to bardzo przestrzenny lokal, zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Na pewno już na stałe zagości na kulturalnej mapie Krakowa, ze względu na częstotliwość imprez, które są tam organizowane.
Wczoraj i dzisiaj odbywają się tam mistrzostwa baristyczne, gdzie możemy zobaczyć na własne oczy jakich sztuczek używają bariści, by nasza kawa wyglądała oryginalnie i miała swój niepowtarzalny wzór, no i oczywiście smak, o którym nie powinniśmy zapominać.




Najbardziej ujęła mnie precyzja jednego z zawodników, który malował wzory na mlecznej pianie. Wykazał się ogromną cierpliwością, zaangażowaniem i zdolnościami plastycznymi. 




Co Wam to przypomina?



Kawy wykonał: Norbert Obara

 Prawda, że piękny obrazek? 

Mam dla Was jeszcze kilka migawek z FORUM PRZESTRZENIE:



Gdy pogoda dopisze z tego miejsca jest piękny widok na Wisłę:



Codziennie można zjeść i wypić coś innego. Dziś w ofercie był krem z cukinii i tortilla na lunch. Ja wybrałam jednak tylko koktajl w oldschoolowej butelce:



To już wszystko na dziś. Jeśli chcecie odwiedzić to miejsce, to znajduje się tuż nad Wisłą, na ul. Marii Konopnickiej 28 w Krakowie, nieopodal hotelu Hilton.

Pozdrawiam Was,
Beata