1 maja 2013

POPRAWIAMY BŁĘDY ŻYWIENIOWE - DZIEŃ II

12:04

Share it Please
Witajcie!

Dziś dzień II pierwszego etapu mojej nowej akcji blogowej. Zapraszam!


Celem tej akcji jest zweryfikowanie i ocena jadłospisów dziewczyn i naprawienie ich błędów żywieniowych. Wskazanie, co robią źle i co należałoby poprawić, by osiągnąć wymarzoną figurę i cieszyć się dobrym zdrowiem.

Zaczynamy:

Co wczoraj zjadła Kasia?

"Zaczynamy drugi dzień:) Na śniadanko dwie kromki chleba z dżemem truskawkowym i kubek kakao oraz banan.  A do pracy tortellini ze szpinakiem i ricottą, 2 mandarynki i butelka wody. No i oczywiście w międzyczasie mój ulubiony napój :) cola ze 2 szklanki.

Dziś na obiad zjadłam ryż z warzywami i piersią z kurczaka z dodatkiem sosu pomidorowego, oraz pokusiłam się o zjedzenie wafelka GÓRALKA. Wypiłam dodatkowo około 2 szklanek wody i pewnie jeszcze wypije trochę coli. 
 
Wow jestem w szoku widząc jak jedzą dziewczyn dla mnie to co one jedzą to już by było dietą:/ Boże ile ja pochłaniam jedzenia!!!"





Co wczoraj zjadła Monika?

"10.30
3 kromki chleba żytniego jasnego + bryndza + rzodkiewka
Herbata z cytryną i cukrem

14.30
Bułka z dynią + bryndza + rzodkiewka
Biała kawa z cukrem

18:00
Ryz z kurczakiem z bakaliami
Herbata z cytryną i cukrem

21.30
Grysik na mleku z łyżka dżemu porzeczkowego i jabłkiem"


Co wczoraj zjadła Magda?

"9:00

* musli (kupione) z mlekiem 2%
* 1 banan
(fot. 1)

13:00

* duże jabłko z cynamonem
* szklanka soku pomarańczowego 100%
(fot. 2)

17:00
* kromka chleba orkiszowego z serkiem białym "włoskim"

20:00 
* serek ziarnisty


Dzień po raz kolejny zakończyłam spacerem z Mamusią, połączonym zakupami na jutrzejszego grilla- to dopiero będzie dietetyczne wyzwanie! Znowo udało mi się wypić ponad dwa litry wody- coraz łatwiej mi to przychodzi. Żeby nie było za kolorowo, "udało" mi się też wypić lampkę czerwonego wina ;)"



To już wszystko na dziś. Życzę Wam miłego długiego weekendu.

Pozdrawiam Was,
Beata