11 kwietnia 2014

MOBILE MIX Z OSTATNICH DNI

23:58

Share it Please
Witajcie!

Ostatnio dzieje się wokół mnie dość dużo, dlatego uwieczniam ulotne chwile, żeby przynajmniej móc sobie przypomnieć, co w danym tygodniu zrobiłam : D

Przy sobocie chciałam Wam pokazać kilka uwiecznionych fotek. Jeśli jesteście zainteresowani, to zapraszam!


Ostatnio dużo czasu spędzam na siłowni lub biegając. Pomimo tego, że po mnie nie widać, to bardzo lubię to robić. Gdy ćwiczę czuję, że żyję! Staram się to robić 3-4 razy w tygodniu, wszystko oczywiście zależy od moich pozostałych zajęć. Jednak staram się wygospodarować przynajmniej kilka godzin w tygodniu na aktywność fizyczną. Jeśli nie uda mi się skorzystać z siłowni to wybieram długie spacery, które uwielbiam.





W ostatnich dniach pojawił się nowy numer Magazynu Obsesje, gdzie opublikowane są nasze artykuły. Patrycji- "Anywhere", czyli w pogoni za przygodą... oraz mój Dziesięć BRAKujących elementów, by Twoja dieta odchudzająca była skuteczna!
Do ściągnięcia: tutaj.


Patrycja nie tylko dobrze pisze, ale również maluje i rysuje. W tle jej obraz : )


Plakat naszej kampanii Studencie- czy wiesz, co jesz?!?! w Fitness Platinium :)


Zawsze lubiłam dużo : D Po raz kolejny przesadziłam!


Wiosna w Krakowie  : )



W czasie trwania kampanii udzielałyśmy również bezpłatnych konsultacji : )



No i warsztaty dla naszych Studentów :) Nie obyło się bez wpadek... Okazało się, że kuchenki są indukcyjne i nie mamy dobrych patelni, na szczęście były jeszcze piekarniki. 
Tortilla z kurczakiem, warzywami i sosem czosnkowym : )


Uniwersytet Jagielloński zaproponował nam bardzo ciekawe zajęcia - enologię. Jest to nauka o winach i sztuce jego produkcji. Można dowiedzieć się na nich naprawdę wielu interesujących rzeczy. No i w ramach zajęć przeprowadzamy degustacje win.




Ostatnia degustacja- 2 wina białe i czerwone [ nie zrobiłam zdjęcia ostatniej butelce]. Najbardziej smakuje mi pierwsze, czyli Sauvignon Blanc [białe wino, gdzie w aromatach pierwszorzędowych wyczuwamy m.in. agrest, liść porzeczki, limonkę] : )












Poniżej zakupy, które poczyniłyśmy z Anią (organizatorką kampanii) na nasze warsztaty : )
Dobrze, że są taksówki : D




No i na koniec chciałabym Wam w imieniu swoim i Patrycji podziękować za przekroczenie kolejnej setki Fanów naszego bloga. Jest nas coraz więcej, co strasznie nas cieszy!! Dziękujemy!



A jak wyglądał Wasz tydzień?

Pozdrawiam Was,
Beata