7 marca 2014

PASTA Z ŁOSOSIA

07:19

Share it Please
Witajcie!

Dziś mam dla Was pastę z łososia. Idealnie sprawdzi się do kanapek czy choćby do wielkanocnych jajek :)
Niestety, nie mogłam pójść do piekarni, dlatego późnym wieczorem udałam się do marketu i jedyne co mi zostało to "kolorowane" bułki. Kupiłam je, bo chciałam zyskać kontrast pomiędzy różową pastą a kolorem bułki, mam nadzieję, że nie przyćmi Wam to efektu : )





Przepis na pastę z łososia:

-łosoś wędzony sałatkowy- 150g
-serek naturalny (odtłuszczony)- 150g
-jogurt grecki- 2 łyżki
-koperek świeży
-przyprawy: pieprz czarny, chili, czerwona papryka słodka

Sposób wykonania:

1. 100g łososia wkładamy razem z serkiem naturalnym oraz jogurtem do blendera i miksujemy na gładki krem. 
2. Koperek płuczemy i drobno siekamy.
3. Pastę przekładamy do miseczki, dodajemy po szczypcie: pieprzu, chili oraz słodkiej papryki, mieszamy dokładnie. Na koniec dodajemy posiekany koperek i pozostałe 50g łososia (jeśli płaty będą zbyt duże, to należy je drobniej posiekać) i całość mieszamy.
4. Chłodzimy i gotowe! Idealna pasta do pieczywa lub wielkanocnych jajek.


Pozdrawiam Was,
Beata