11 października 2015

PRZEGLĄD ŚNIADAŃ / PLACKI Z BIAŁYM SEREM

18:28

Share it Please
Witajcie kochani!

Pierwszy tydzień z przeglądem śniadań już praktycznie za nami, postaram się w tygodniu wszystko zebrać w całość - na pewno będzie łatwiej wyszukać, to czego potrzebujemy. Dzisiaj wrzucam przepis na placki z białym serem :D
 

SKŁADNIKI (około 7 sztuk)
- szklanka mąki - najlepiej pełnoziarnistej, aczkolwiek dzisiaj użyłam zwykłej (tylko taka mi ostała)
- jajko
- 3/4 szklanki mleka
- około 1/3 opakowania chudego twarogu (~60 gramów)
- łyżka miodu
- szczypta proszku do pieczenia 
- ewentualnie łyżka wiórków kokosowych

PRZYGOTOWANIE
Przygotowanie jest bardzo proste - z braku czasu, po prostu wszystkie składniki ze sobą połączyłam. Do mąki dodałam proszek do pieczenia,  jajko, mleko, potem twaróg i miód. Mieszałam, mieszałam (by nie było grudek) i na rozgrzaną patelnie z odrobiną oleju. Złoty kolor z każdej strony i gotowe :D.

Pomysł na jutrzejsze śniadanie.

PS Najlepiej smakują z owocami!




Pozdrawiam Was,
Patrycja