Witajcie!
Jakiś czas temu miałam okazję wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez Asię, którą znacie jako dietetyczka.info. Asia współtworzy Centrum Szkoleniowe Dietetyka-Coaching-Psychodietetyka- Dietetyczne warsztaty, o którym Wam już kiedyś wspominałam.
Tym razem zajęliśmy się profesjonalnym podejściem do zawodu dietetyka, czyli mowa była o zarządzaniu jakością w gabinecie.
Co prawda, ja obecnie zajęłam się trochę inną odnogą dietetyki, ale otwarcie gabinetu, który dopełni całość, mam jeszcze w planie. Dla tych, którzy nie wiedzą, zajmuję się cateringiem dietetycznym, ale nie byle jakim, bo moim i Michała. W tym przypadku nie jestem obiektywna, dlatego sami się przekonajcie. Zachęcam Was do polubienia naszego profilu na FB- ProDiet- klik.
Warsztaty odbyły w jedną z sierpniowych sobót, w małej, kameralnej i przede wszystkim klimatyzowanej sali w Wola Court w Warszawie.
Spotkaliśmy się w małym gronie, jeśli się nie mylę ok. 10 osobowym. Dla mnie to idealna ilość osób, która umożliwia przeprowadzenie warsztatów we właściwy, interaktywny sposób.
Na początek zajęliśmy się profesjonalizmem, przy pomocy burzy mózgów wyjaśniliśmy sobie, dlaczego jest tak istotny w naszym zawodzie. Uświadomiłam sobie, czym jest on dla mnie i czym powinnam się kierować we własnym gabinecie, by budować swoją jakość.
Następnie omówiliśmy filary pracy dietetyka, dzięki temu, że na sali były osoby, które już pracują zawodowo (pozdrowienia dla Michaliny :)) mogliśmy skonfrontować nasze wyobrażenia z rzeczywistością.
Omówiliśmy szczegółowo pierwszą wizytę klienta w naszym gabinecie oraz wizytę kontrolną, powiedzieliśmy sobie, na co zwrócić uwagę, jak się przygotować, jak przeprowadzić wywiad żywieniowy, jak budować relację z klientem.
Na warsztatach znalazł się również blok poświęcony dokumentacji, archiwizacji oraz ubezpieczeniom.
Warsztaty trwały od 9 do 16.30 (z godzinną przerwą na obiad). Dały mi dużo do myślenia.
Bardzo się cieszę, że wzięłam w nich udział, takie praktyczne spojrzenie na zawód dietetyka daje dużo, bardzo dużo.
Uświadamia, jak wielu rzeczy jeszcze nie wiem oraz jak ważna jest właściwa relacja z klientem, bo tylko dzięki niej jesteśmy w stanie pomóc.
Poza tym budowanie własnej marki wymaga odpowiedniej jakości, dzięki której klienci będą pukać do drzwi naszego gabinetu.
Szkolenie oceniam bardzo pozytywnie. Jeśli nie braliście jeszcze udziału w warsztatach organizowanych przez Dietetyczne warsztaty, to zachęcam, bo warto.
Pozdrawiam Was,
Beata