26 kwietnia 2015

CZARNY MAKARON ZE SZPINAKIEM I SUSZONYMI POMIDORAMI

13:43

Share it Please
Witajcie kochani!
Przepraszam Was, że tak rzadko dodaję wpisy, ale naprawdę ostatnio mam mało czasu - magisterka, praca, szkoła, jeszcze jedna szkoła i niestety dzień się kończy. Mam nadzieję, że niedługo się to zmieni i będę mogła częściej gotować i dzielić się z Wami moimi przepisami :D. A teraz szybki i tym samym zaległy przepis na czarny makaron ze szpinakiem!




Składniki (dla dwóch osób)
- 100g szpinaku baby
- 3-4 suszone pomidory
- słonecznik łuskany - około łyżki
- makaron sepia
- olej kokosowy
- papryczka chili

Szpinak podsmażamy na rozgrzanym oleju, gdy zmniejszy swoją objętość, dodajemy słonecznik ,pokrojone w kostkę suszone pomidory oraz odrobinę papryczki chili. Nie dodawałam przypraw, ale ewentualnie można lekko posolić do smaku.  Makaron gotujemy według instrukcji z opakowania, nie podaję ile gramów makaronu ugotowałam, bo zrobiłam to na oko, więc tę kwestię  pozostawiam Wam samym.
Najlepiej przed podaniem wszystko razem wymieszać (makaron i szpinak):D

GOTOWE!!!


Pozdrawiam Was,
Patrycja