2 czerwca 2014

KOLOROWA SAŁATKA Z WINEGRETEM I ZIOŁAMI

13:44

Share it Please
Witajcie!

Dziś jest kolejny z dni, w którym odnosimy blogerski sukces. Na Facebooku przekroczyliśmy kolejny tysiąc polubień naszego profilu. Jest nam bardzo miło, dziękujemy Wam!

Dziś mam dla Was szybką, prostą i kolorową sałatkę. Zresztą dobra sałatka nie może być zła ;)


Składniki ( na 3-4 porcje)

-sałata masłowa - główka (może być również mix sałat)
-pomidor- 2 duże sztuki
-rzodkiewka- 7-8 szt
-jajko - 4 szt
-zioła- u mnie świeża bazylia i majeranek

Mój winegret :

-oliwa z oliwek lub olej rzepakowy tłoczony na zimno- 3-4 łyżki
-ocet winny- łyżka
-miód- łyżka
-musztarda stołowa- łyżeczka (ja użyłam jakiejś ostrzejszej, dlatego nie doprawiałam już niczym)

Jak przygotować?

1. Sałatę dokładnie myjemy, następnie odwirowujemy lub zostawiamy, aż trochę obeschnie.
2. Pomidory i rzodkiewki myjemy dokładnie a następnie kroimy. Rzodkiewkę w plastry a pomidory w ósemki.
3. Jajka gotujemy na twardo, studzimy a następnie obieramy i kroimy na ćwiartki.
4. W małym słoiczku np. po koncentracie umieszczamy składniki na sos, zakręcamy i potrząsamy energicznie słoikiem, by wszystko się dobrze połączyło.
5. W naczyniu układamy sałatę, na niej rzodkiewkę, pomidory, jajka, polewamy przygotowanym sosem i posypujemy pokrojonymi drobno ziołami.

Gotowe!

Smacznego : )



Pozdrawiam Was i życzę miłego tygodnia!

Beata