18 stycznia 2014

NADZIEWANE POMIDORY

15:44

Share it Please
Witajcie,

Dzisiaj szybki przepis na nadziewane pomidory, idealne na kolację. Nie będę za bardzo się rozpisywać, bo czas mnie niestety goni, niby weekend a jednak wolnej chwili brak.  Mam nadzieję, że chociaż Wy możecie nacieszyć się piękną pogodą za oknem, u mnie dzisiaj piękne słoneczko.



Nadziewane pomidory
- 4 pomidory (ilość zależy od naszych potrzeb)
- chudy twaróg ( jedno opakowanie - 200 g, wystarczy na około 4 pomidory)
- pół opakowania małego jogurtu naturalnego
- szczypior
- czosnek

Przepis szybki i prosty, idealny na kolację. Pomidory myjemy, wydrążamy ze środka gniazdo nasienne i umieszczamy na około 5 minut w  piekarniku nagrzanym do 180 stopni – postanowiłam tak zrobić, by skórka pomidora lekko zmiękła, ale jest to opcjonalne. Nadzienie przygotowałam z chudego twarogu, jogurtu naturalnego, szczypiorku i świeżo wyciśniętego czosnku. Wystarczy wszystko razem wymieszać. Tym razem nie użyłam żadnych przypraw, sam czosnek i szczypior nadały znaczący smak. Na koniec tylko wypełnienie pomidorów i gotowe. Mniej niż 10 minut i kolacja przygotowana. Do farszu można dodać np. łososia wędzonego, paprykę ….wszystko na co mamy ochotę !


Pozdrawiam Was, 
Patrycja