20 października 2013

DOMOWE KOTLETY RYBNE

09:00

Share it Please
Witajcie!

Miałam Wam wczoraj wrzucić ten przepis, ale nie zdążyłam... Jak jestem w domu rodzinnym, to moja czasoprzestrzeń się zagina : D
Dlatego dziś zapraszam domowe kotlety rybne.
 
 

Co będzie potrzebne na 8-10 kotletów:
 
-filet z mintaja/morszczuka- 600-700g
-jajko r.L- 2 szt
-cebula średniej wielkości (u mnie akurat czerwona)
-domowa bułka tarta- 3-4 łyżki
-przyprawy: sól, pieprz, czerwona papryka
-natka pietruszki
 
Jak przygotować?
 
1. Rybę odciskamy z nadmiaru wody i drobno siekamy.
2. Cebulę kroimy w drobną kostkę i dodajemy do ryby.
3. Wbijamy jajka, dodajemy bułkę tartą, przyprawę i posiekaną natkę.
4. Mieszamy, formujemy kulki, rozpłaszczamy je i smażymy na teflonowej patelni bez tłuszczu.
 
Kotleciki można obtoczyć w słoneczniku, migdałach lub w sezamie.
 
Gotowe, smaczne i rybne : )

Pozdrawiam Was,
Beata