5 sierpnia 2013

MUFFINY Z CUKINIĄ I DAKTYLAMI

21:42

Share it Please
Witajcie!

Jak Wam mija letni czas? Bo ja uwielbiam lato i najchętniej chciałabym, żeby trwało wiecznie : ) Wczoraj jak przeszłam się po sklepach obuwniczych i zobaczyłam botki i kalosze to myślałam, że się popłaczę : D

Dlatego, by poprawić sobie nastrój upiekłam szybkie muffinki z cukinią i daktylami.


Co będzie potrzebne?

-płatki owsiane błyskawiczne- szklanka
-soda oczyszczona- łyżeczka
-mleko 1,5% - szklanka
-cukinia- ok. 200g
-daktyle- 70g
-ew. cukier lub słodzik (choć z daktyli już uzyskujemy sporą słodycz)
-cynamon- szczypta

Jak przygotować?

1. Daktyle gotujemy w mleku do miękkości. Następnie miksujemy całość na gładką masę.
2. Cukinię ścieramy na tarce o drobnych oczkach i przekładamy do miski.
3. Do miski wsypujemy płatki owsiane, sodę, masę daktylową, ewentualnie cukier oraz cynamon. Mieszamy wszystkie składniki, przekładamy do papilotek i pieczemy w nagrzanym do 200 st.C piekarniku przez ok. 15 min.

Gotowe! Idealne na II śniadanie lub przekąskę :)



Pozdrawiam Was,
Beata