11 sierpnia 2013

50 PRZYPADKOWYCH FAKTÓW O MNIE

22:07

Share it Please
Witajcie!

Dziś mam dla Was post-tag 50 faktów o mnie. Nie jest to może ściśle związane z tematyką bloga, jednak bardzo często zadajecie mi prywatnie pytania na maila, stąd postanowiłam Wam trochę przybliżyć moją osobę. A nóż widelec dowiecie się o mnie czegoś nowego. Zapraszam!



1. Nie lubię długo spać. Najczęściej wstaję z samego rana, bo tak mam zaprogramowany mój dobowy rytm.
2. Nigdy nie wychodzę z domu bez śniadania, no chyba, że robię sobie dobowy post, tak jak ostatnio.
3. Nie jem mięsa, bo nie lubię jego smaku, ale nie mam problemów z jego przyrządzaniem.
4. Jako dziecko chciałam być lekarzem, ale bałam się odpowiedzialności. Paradoksalnie wybrałam równie odpowiedzialny zawód.
5. W tak zwanym międzyczasie skończyłam jeszcze jeden kierunek studiów - POLITYKĘ SPOŁECZNĄ.
6. Jestem bardzo niezdecydowana. Długo się waham a w konsekwencji i tak wybieram złą drogę lub rozwiązanie : D
7. Lubię słodki smak, dlatego czasami grzeszę i zjadam słodycze, choć miałam 6-letni okres, kiedy ich nie jadłam.
8. Bardzo nie lubię kożuchów z mleka. Na ich widok mam odruch wymiotny.
9. Uwielbiam smak kawy, choć staram się nie przesadzać z jej ilością. Jednak nie zawsze mi się to udaje.
10. Pochodzę z Zielonej Góry a właściwie to z jej okolic.
11. Nie lubię sprzątać. Jedynym miejscem, gdzie musi panować porządek jest kuchnia.
12. Rzadko się denerwuję, co do zasady, to właściwie wszystko mi jedno. 
13. Nie lubię dekorować mieszkań, pokojów itd. Moi kochani współlokatorzy zawsze śmieją się ze mnie, bo wszystkie rzeczy odkładam w miejsca, w które nie chodzę : D
14. Lubię dobrą, włoską pizzę. Jadam ją co prawda rzadko, ale potrafię docenić jej smak.
15. Uwielbiam mój zawód, daje mi naprawdę sporo satysfakcji.
16. Ciągnie mnie do tego, by napisać jakiś ebook na temat zaburzeń odżywiania.
17. Jestem mało konfliktową osobą. 
18. Chciałabym kiedyś zrobić studia podyplomowe z Psychodietetyki.
19. Jeśli zapomnę o jakiejś rzeczy, to nie zasnę dopóki sobie o niej nie przypomnę.
20. Lubię się uczyć słuchając przy tym Czterech Pór Roku Vivaldiego.
21. Nie lubię zimna, mogłabym mieć non stop wiosnę lub lato.
22. Nigdy nie miałam grypy i nie złamałam żadnej części ciała.
23. Uwielbiam chodzić, często wybieram ten sposób zamiast samochodu lub autobusu, ale muszę mieć jakiś cel podróży.
24. Chciałabym po obronie zrobić sobie rundkę po Portugalii- Hiszpanii- Włoszech i przyjrzeć się bliżej i dłużej ich kulturze i kuchni.
25. Rzadko pytam się o drogę, przez co błądzę dwa razy dłużej/
26. Nie lubię przeludnionych miejsc. 
27. Zawsze mam bałagan w torebce. Mam w niej wszystko, książkę, słuchawki, kamienie, chusteczki, żel antybakteryjny, krem, zeszyt, długopis, pomadkę i wiele innych.
28. Nie zasnę dopóki nie wykonam mojego rytuału wieczornego tzn. wypicie wody- posmarowanie się kremem i sprawdzeniu drzwi wejściowych do domu.
29. Uwielbiam tańczyć, ale za grosz nie mam poczucia rytmu.
30. Kupiłam sobie gitarę, ale nie potrafię nauczyć się na niej grać korzystając jedynie z YouTube'a. Potrzebne mi są profesjonalne lekcje, na które brakuje mi zawsze czasu i motywacji.
31. Uwielbiam twarogi i serki wiejskie.
32. Do 13 roku życia nie lubiłam pomidorów.
33. Gotuję praktycznie od zawsze, na początku pomagałam babciom a w wieku 7-8 lat usmażyłam mojego pierwszego kotleta : D
34. Lubię hasła motywujące. Często podświadomie wybieram jakieś rzeczy z przesłaniem, pomimo, że o tym nie myślę.
35. Mam tatuaż, który jest moim życiowym drogowskazem.
36. Zawsze chciałam skoczyć ze spadochronem i najpewniej to zrobię, choć mam lęk wysokości.
37. Nie jestem typem tradycyjnego mieszczucha. Uwielbiam spacery po lesie, pikniki na polanie i spędzanie czasu w ogrodzie.
38. Obsesyjnie czytam opakowania produktów.
39. Przestałam dawać dietetyczne rady znajomym i rodzinie, jeśli mnie o to nie proszą ; )
40. Uwielbiam czuć się potrzebna, dlatego tak bardzo lubię, gdy licznie do mnie piszecie i jestem w stanie Wam pomóc.
41. Nie lubię, gdy ktoś żeruje na innych wzbudzając w nich poczucie winy lub litość.
42. Generalnie, gdy ktoś prosi mnie o radę, to mówię co myślę.
43. Często zaczepiają mnie ludzie na ulicy, najczęściej żeby porozmawiać.
44. Nie ważę się- sprawdzam wymiary po ubraniach : )
45. Uskuteczniam gotowanie w pół godziny, bo mam na to mało czasu.
46. Gdy czegoś potrzebuję i kogoś o to poproszę i muszę na to czekać, to wolę zrobić to sama. Dlatego bardzo często używam młotka, fuguje płytki, ścieram, maluję, przybijam.
47. Bardzo często coś psuję.
48. Nie lubię przez 2 dni z rzędu jeść tego samego, dlatego nie gotuję na 2 dni.
49. Pomimo, że mam prawo jazdy już długo, to boję się jeździć po dużych miastach.
50. Zawsze uważam, że jestem za gruba, ale to już chyba wieczne piętno.

To już wszystko, nawet nie było tak źle. Nie wiem, jak to o mnie świadczy, ale mogłabym powymyślać tych faktów jeszcze więcej. 
Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu i czegoś nowego się o mnie dowiedzieliście.

Pozdrawiam Was,
Beata