23 czerwca 2013

BLOG EXPERTS 2 - KILKA SŁÓW ODE MNIE

08:14

Share it Please
Witajcie!

W piątek 21.06.2013r. w Kinie Kijów odbył się już 2. Blog Experts w Krakowie. Ponownie organizacją zajęła się Rita  i Konrad. W tym poście chciałam Wam opowiedzieć jak to wyglądało z mojej perspektywy i czy mi się podobało : ) Zapraszam!



Zawsze na tego typu wydarzenia idę bardzo podekscytowana, bo wiem, że będę mogła poznać kogoś, kogo już dobrze znam ze świata wirtualnego. To naprawdę fajne uczucie a jeśli czyjegoś bloga/vloga nie kojarzę, to jest to najlepsze miejsce, by porozmawiać z jego autorem i czegoś się o nim dowiedzieć.

Wczoraj mieliśmy kilka prelekcji, niestety Radek z Polimatów nie dał rady dojechać, ale na pewno kiedyś zawita na Blog Experts.

Pierwszą prelekcję miał Michał Jaśkiewicz z ISTV dotyczyła ona kontaktów z agencjami interaktywnymi. Cieszę się, że mogłam tego posłuchać, bo tak naprawdę mam żadne pojęcie w tej sprawie i wszystkie poruszane kwestie o tej tematyce są dla mnie nowością.

Druga prezentacja dotyczyła Verbeny. Jedna do mnie nie przemówiła, więc nie napiszę o niej nic więcej.

Kolejna to już Kotlet.tv, czyli właściwie ta, na którą czekałam najbardziej. W końcu miałam okazję poznać Paulinę i Michała. Nie było okazji porozmawiać za długo, ale zrobili na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Uśmiech Pauliny jest powalający : )
Prezentacja Michała była ciekawa, zresztą prelegent ma dar zjednywania sobie słuchaczy i spokojnego przekazywania treści, bez zbędnej gestykulacji, czyli ten którego najbardziej mi brakuje : D

Po prezentacjach przyszedł czas na przerwę i jeszcze więcej rozmów a po niej odbył się pokaz krakowskich blogerek modowych, które przedstawiły nam najgorętsze trendy tego sezonu.

Później miał miejsce panel dyskusyjny moderowany przez Konrada i tym sposobem zrobiło się już dość późno. Wszyscy zmęczeni byli wieczorem pełnym wrażeń i wielkim upałem, który nie opuszcza Krakowa - i dobrze, bo ja uwielbiam lato : )

Na koniec mam dla Was jeszcze kilka zdjęć. Jeśli będziecie mieli kiedyś okazję pojawić się na Blog Experts to zapraszam, bo naprawdę warto, jeśli nie dla prelekcji, to po to, by poznać nowych, ciekawych ludzi.








Pamiątkowe zdjęcie z dziewczynami, od lewej: Klaudyna z Ziołowego Zakątka, Ada z Pora Coś Zjeść, Ja i Paulina z  Kotlet.tv. Dziękuję dziewczyny za wspólnie spędzony czas i zdjęcie :)



Musiałam na koniec zrobić sobie zdjęcie w kapeluszu Klaudyny : )




Kolejny Blog Experts już we wrześniu.

Pozdrawiam Was i śmikam na Najedzeni Fest :)
Beata