16 kwietnia 2013

WYCINKI Z DIETY KINGI- nadziewana cukinia

08:00

Share it Please
Witajcie!

Ostatnio układałam dietę dla jednej z moich czytelniczek- Kingi.
Kinga ćwiczy sporo w domu, by wyrzeźbić swoje ciało, jest bardzo zmotywowaną osóbką, zarażającą optymizmem.
Postanowiłam pokazywać Wam niektóre dania z diety Kingi, najczęściej te których jeszcze nie było.
Zapraszam!


Dziś pomysł na nadziewaną cukinię. Robi się już coraz cieplej, dlatego aż chce się jeść więcej warzyw, więcej lżejszych dań. Taka właśnie jest ta cukinia (zdjęcie autorstwa Kingi)



Co będzie potrzebne?


Nadziewana cukinia
-cukinia średniej wielkości (najlepiej szeroka, a krótka)
-mięso mielone drobiowe-100g
-cebula, czosnek
-brązowy ryż-50g
-ser  żółty-30g
425

Ilość kcal w porcji to 425.

Jak przygotować?

Należy przekroić cukinię na pół, wydrążyć. Mięso mielone poddusić razem z cebulą, czosnkiem oraz przyprawami. Napełnić nim warzywo (można również wymieszać w tym momencie mięso z ryżem i całością nadziać cukinię). Następnie posypać serem i zapiekać w piekarniku, aż ser się rozpuści.

Szybkie, proste danie : )

Co o daniu mówi Kinga?

"Szczerze mówiąc,nigdy nie jadłam faszerowanej cukinii choć od wielu miesięcy miałam taką w planach zrobić.Średnio byłam przekonana co do tego pomysłu,lecz efekt końcowy był świetny. Pychoooooota "

Na dziś to już wszystko, mam nadzieję, że zaczerpnięcie z tego dania choćby jakąś małą inspirację i zrobicie je sobie w domu.

Czym jeszcze nadziewacie cukinię?

Pozdrawiam Was,
Beata.