26 listopada 2012

BAR PIEROŻEK - WROCŁAW

09:42

Share it Please
Witajcie!

Postanowiłam, że poszerzę swój dział KULINARNEJ MAPY KRAKOWA i zamienię go w dział MIEJSC WARTYCH ODWIEDZENIA W CAŁEJ POLSCE!!

I tak na pierwszy ogień chciałam Wam powiedzieć kilka słów o wrocławskim Barze Pierożek (link do strony), który odwiedziłam, znajduje się on przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 3.




Już na pierwszy rzut oka rzuca nam się w oczy napis, że w tym miejscu kupimy najlepsze pierogi w mieście. Sam szyld brzmi zachęcająco, więc postanowiłam to sprawdzić na własnym podniebieniu. Pomijam już w tym miejscu rekomendacje znajomego, który nas tam zaprowadził : )


Bar Pierożek to miejsce, gdzie zjemy tanio i bardzo smacznie. Do wyboru mamy pierogi ruskie, z mięsem, z kapustą, ze szpinakiem, z białym serem, z truskawkami, z jagodami, z wiśniami oraz gołąbki, naleśniki z serem oraz inne dodatki. Wszystkie oferowane produkty i ich ceny znajdziecie  na stronie lokalu.

Ja zamówiłam sobie porcje pierogów pół na pół - 3 ruskie z cebulką i 3 ze szpinakiem :)



Pierogi były świetne, ciasto mięciutkie, ale zarazem elastyczne, rozpływające się w ustach, a nadzienie szpinakowe połączone z serkiem topionym, obłędne :)

Niech Was nie zwiedzie ogrom czarnego pieprzu na wierzchu, to nie oznaka, że danie było niedoporawione, a jedynie przejaw mojego umiłowania do piekielnie ostrych rzeczy : )


Jeśli chodzi o ceny, to są to standardowe ceny jak za porcje pierogów, czyli od 6-9zł mniej więcej, ale jak za tak smaczny obiad, to mogłabym dać dużo więcej : )

Pierogi ruskie przywołują wspomnienia z dzieciństwa, smakują tak dobrze, jak świeżo robione mojej babci :)

Polecam Wam serdecznie to miejsce, spróbujcie, gdy będziecie w pobliżu :)

Mam nadzieję, że podoba Wam się pomysł pokazywania różnych miejsc, w których będę lub bywałam. Tym sposobem, osoby, z różnych części Polski może doczekają się wpisów i rekomendacji z miejsc z ich okolicy :)

Pozdrawiam Was,
Beata.