13 października 2013

RAZ, DWA, TRZY MÓJ TELEFON PATRZY : D

17:15

Share it Please
Witajcie!

Dziś mam dla Was kilka zdjęć z ubiegłego tygodnia, tzw. mobile mix na niedzielę : )
Wczoraj blogerzy kulinarni ( w tym ja) wygrali w rywalizacji na najlepszą zupę dyniową na Festiwalu Krakowskim Targiem, a było o co walczyć. Zresztą sami zobaczcie (zdjęcie wykonała Ada z Pora Coś Zjeść).
Niżej zobaczycie kilka zdjęć, jakie udało mi się zrobić telefonem, ale już niedługo, gdy spłyną do mnie wszystkie zdjęcia, to zrobię relację z festiwalu : )




W zeszłym tygodniu termometr na Dworcu Głównym w Krakowie zwariował : D




 Panie dietetyk w odwiecznym poszukiwaniu sali. Kochany UJ <3 font="">



 Plac Nowy na krakowskim Kazimierzu:



Po prostu mistrzostwo:


Jadalne kwiaty z papryki, prawda, że piękne ?



Wystawcy na Festiwalu Krakowskim Targiem:












Część blogerów kulinarnych, od lewej: Ula z Kuchni na wzgórzu, Ada z Pora Coś Zjeść , Ja i Gosia z My Life of Cooking :)


Nasza zupa dyniowa :)

Pozdrawiam Was,
Beata