24 czerwca 2013

NAJEDZENI FEST- RELACJA

23:06

Share it Please
Witajcie!

Czerwiec w Krakowie to gorący miesiąc, z jednej strony niekończąca się sesja letnia a z drugiej mnóstwo imprez blogowych.
W piątek odbył się Blog Experts 2 a w ubiegłą niedzielę festiwal smaku i jedzenia- NAJEDZENI FEST.


Najedzeni Fest odbył się po raz pierwszy i już zdążył mnie pozytywnie zaskoczyć, dlatego bardzo się cieszę, że wydarzenie będzie cyklicznie odbywać się cztery razy do roku.
No, ale do rzeczy : ) Czym w ogóle jest NAJEDZENI FEST?

To wydarzenie łączące dwie zależne od siebie grupy, to znaczy wystawców, czyli restauratorów, szefów kuchni, blogerów oraz klientów restauracji, osoby lubiące dobrą kuchnię, ceniące dobry smak i chcących się czegoś dowiedzieć i nauczyć.

Niedzielne wydarzenie zgromadziło w całkiem sporym FORUM Przestrzenie dużo wystawców, mogliśmy zobaczyć, spróbować oraz zakupić wyroby m.in. Yellow Dog'a, La Petite France, Charlotte, Karma, stoisko Twój Kucharz, Wegan Nerd oraz wiele wiele innych, możecie przeczytać to tutaj.
Poza jedzeniem miały miejsce również warsztaty gotowania oraz pokazy- szczególnie zainteresowała mnie paella, przy której stałam chyba 30 min, ale warto było to zobaczyć, poczuć i spróbować pysznego kalmara : ).
Całemu wydarzeniu towarzyszyła również akcja wymiany książek oraz prezentowania swoich przepisów na tablicy. Nie zabrakło także atrakcji dla dzieci i strefy przygotowanej specjalnie dla nich.

Więcej możecie zobaczyć na zdjęciach. Miłego oglądania!





Zgadnijcie co to : ) Ja nie zgadłam : D



No i wspomniana PAELLA, krok po kroku:









I jeszcze dwa zdjęcia, dzięki uprzejmości Ady z Pora Coś Zjeść:

Asia i paella:



Ja i kalmar : D 

To wszystko na dziś :) Czy ktoś z Was uczestniczył w tym wydarzeniu?

Pozdrawiam
Beata